torsdag den 5. maj 2011

Ridderens lykkebrød....

Uhm, nu er dejen rørt sammen til Ridderens lykkebrød - opskriften er fra "Rollinger og Roulader". Brødet ser bare super lækker ud og jeg glæder mig til at sætte tænderne i det i morgen. Det er mandens fødselsdag i morgen, og der er inviteret gæster til Tapas.
Jeg ser frem til en dejlig flex-dag i morgen sammen med manden, hvor der god til at lave diverse små retter til fødselsdagen. Ungerne kan komme hjem direkte fra skole og der er bare dømt "megahygge" med fødselsdaglagkage og det hele.








2 kommentarer:

  1. Tillykke med manden. Hils ham og sig tak for det gode vejr :-)
    Mums det brøddej ser lækker og og sikke en maskine du har, sådan en ønsker jeg mig også.
    Håber at i får en rigtig dejlig dag.
    God weekend

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt
    Ja, det var noget dejligt vejr, han havde sørget for. Brødet blev godt, og manskinen er fantastisk.
    God weekend til dig og dine.

    SvarSlet