onsdag den 25. maj 2011

Bliv langtidsfrisk.....


Arbejdsdagen sluttede med et fantastisk foredrag med Henrik Krogh
- Fra overlevelse til OVERSKUD.
Der er ikke noget så godt som et super foredrag, hvor man både får nogle gode redskaber med hjem samtidig med, at man får rørt lattermusklerne :o).

Oplægget til foredraget hed "Lær at stortrives og bliv langtidsfrisk" og hvem kunne ikke tænke sig det ?

Jeg glæder mig allerede til vi i næste uge skal have møde i "Trivselsgruppen" på mit arbejde - jeg tror, at jeg har fået et par gode ideer med hjem.

Det var en dejlig oplevelse sammen med gode kollegaer, kan arbejdsdagen slutte bedre......nej vel.


Kh Henriette

2 kommentarer:

  1. Hej bedste
    Lyder som en rigtig god dag - men masser af gode indspark - spændt på at høre mere.
    Ses imorgen.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hej Henriette

    Tak for dejlig selskab
    Det var et helt fantastisk foredrag og endnu i dag smiler jeg ved tanken om gab, vejrtrækning ja og alt det andet ;-) er sikker på at hans bog er morsom underholdning.Ses i morgen kh m

    SvarSlet