fredag den 27. maj 2011

Koden er knækket....


Langt om længe og med hjælp fra diverse "strikkekloge" kollegaer, lykkedes det også for mig at knække koden til "strikkede bobler".
Jeg tænkte, det kan jeg godt finde ud af men men men, så er der jo ikke andet at gøre en trævle op. (Lars' kommentar " Så holder garnet, da også længere, - behøver jeg at sige, at  han ikke var den meste populære i de næste par minutter :o))
Nå men nu tror jeg, at der er styr på det og jeg glæder mig til en dejlig weekend, hvor der forhåbentlig bliver tid til at strikke.

Nu er pizzadejen stillet til hævning i køleskabet og venter bare på, at alle kommer hjem, og der skal bages pizzaer og hygges.
Jeg elsker fredagaften - efter en dejlig arbejdsuge, er der ekstra tid sammen med familien, og man kan lave lige, hvad man ønsker.

Weekend skal gå med et par fodboldstævner med Malthe og en enkelt golfturnering med Frederik, strikketøjet og hvad vi nu ellers finder på.
Go' weekend.


2 kommentarer:

  1. Hej strikketante
    Ja... fint ser det ud - man er vel stædig:-)) den bliver fantastisk flot - er lidt misundelig på den lilla.
    Jeg tænkte - jeg læser da lige opskriften igen på Marikas vestedims.. og tjah.. så knækkede jeg også koden - kender du det? man læser det samme 40 gange og bingo så er den der.
    Lyder som en skøn weekend I går i møde. Dejligt.
    Rigtig god weekend til dig og alle dine søde.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hvor er mænds medfølelse??
    hvor er det en flot farve og godt at boblerne nu sidder på den rigtige side :-)
    Jeg har lige trævlet 3/4 forstykke op, det vil jeg bare sige er TRÆLS. Jeg er igang igen, der er ikke andet at gøre. Nu skal der bages noget lækkert kage.
    God dag
    KH M

    SvarSlet