lørdag den 14. maj 2011

Dagen i dag er min

 Dagen i dag er min dag.......vi har ingen faste planer, der skal bare råhygges med alle mulige dejlige ting. Vi sad ved morgenbordet og talte om, hvad dagen skulle gå med. Jeg havde et ønske om at komme på planteskolen .....bare lige en lille tur og min skønne mand sagde bare: "Afsted med dig - jeg får børnene i bad og laver lektier med Frederik......fantastisk.

Det her er min hyggeplads i drivhuset og jeg knuselsker den 
- specielt her om foråret og sidste på sommeren. Det er fantastisk at sidde der og hækle eller med en god bog og ikke mindst om kop dejlig latte.


Jeg har selv sået en del forskellige tomater og chiliplanter til drivhuset, men der er jo altid en masse andre ting, man godt lige kunne bruge. Jeg har bl.a. købt en vandmelon, nogle peberfrugter, agurker, bøftomat, krydderurter og en kardemommeplante.



God lørdag til jer 

1 kommentar:

  1. hej Henriette
    Sikke en lækker oase du har. Hvor er det en sød og betænksom mand du har :-)det gør bare at man kan klare hele verden og dens udfordringer.
    Taksen er rigtig sød og de er så forskellige alt efter hvor man begynder på garnet, ren magi.
    God weekend til dig og dine
    Kh Majbritt

    SvarSlet