fredag den 3. juni 2011

Valket taske


Så blev tasken færdig......uhm hvor jeg glæder mig til at tage den i brug. Jeg bliver lige begejstret hvergang jeg valker noget i vaskemaskinen, det er fantastisk, hvad der sker med det.

Dagen i går blev nydt i stor stil i haven, med strikketøjet og dejlig koldt hyldeblomstsaftevand (- jeg var så heldig, at have en enkelt flaske tilbage i fryseren.)

Tiden står stille.......manden er kørt på golfbanen, ungerne sover,  - hvor jeg nyder de stille stunder, hvor jeg kan gå en tur i haven og mærke duggen og bare dufte, at det bliver endnu en fantastisk dag.

Dagen i dag står på et par fodboldkampe med Malthe og måske en dejlig tur ud i det blå med madkurven :o)

Nyd lørdagen




2 kommentarer:

  1. Hej Henriette
    Hvor er din taske blevet flot. Jeg er også lige imponeret hver gang jeg har puttet noget i vaskemaskinen og så se hvordan det har forvandlet sig.
    Morgen tur i haven med stilhed for dagens gøremål uhm :-) Igår var vi til Open by Night i Ribe og kl 23.15 gik vi over broerne hvor vi gik lige midt i mose konens bryg, det duftede og var ret sjovt at opleve.
    Kan du have en dejlig dag/ weekend.
    Kh majbritt

    SvarSlet
  2. Hej bedste
    Hvor er den smuk - farven er bare endnu smukkere, naar den er valket ikk??!! den kan du vñre stolt af... er duggen fin i DK? den er ihvertfald fin her - faktisk er der saa meget dug at vi kunne bruge rojsere:-)) men úha.. vi nyder hvert et sekund.
    KH mig

    SvarSlet