mandag den 13. juni 2011

Det var så den pinse......



Pinsen startede med en længe ventet cirkustur. Cecilia og Malthe havde glædet sig lige siden, de så de første plakater på lygtepælene, - og de blev ikke skuffet. Malthe sad helt ude på kanten af stolen under hele forestillingen.....det var bare fantastisk. Frederik derimod havde valgt at blive hjemme, da cirkus bare ikke er ham.....tja, så er det måske meget godt at kunne sige fra :o)

Lørdagen blev tilbragt sammen med familien til kobberbryllup. Menuen var helstegt lam og pattegris med al muligt lækkert tilbehør. Maden smagte fantastisk, men vi lugtede som en hel spejderlejer af bål, da vi kom hjem.  

I dag er det min fødselsdag, og jeg er blevet forkælet så meget af min elskede familie. Der var lavet det mest fantastiske morgenmad med alt, hvad jeg kunne tænke mig. Der var bl.a. bagt boller, pandekager med hjerter og  smoothie....uhm.
Og dejlige gaver blevet det også til. 


På lørdag er der dømt fødselsdagfest sammen med Frederik, der bliver 9 år. Han glæder sig bare så meget, og hvis man spørger ham, er han nok en af de børn, der kun har fødselsdag hvert 3. år - det er i hvert fald meget længe siden, at han sidst har haft fødselsdag :o)

Kh Henriette

2 kommentarer:

  1. Hej lille bedste.
    En fantastisk pinse I har haft. Er nu noget misundelig over dine Schnoor sandaler... men du fortjener dem. Hvor kan man bare se ud af dine billeder hvilken fantastisk familie du har - jeg kan godt forstå at du elser dem umådeligt højt:-)
    Vi ses imorgen.
    KH Mormor

    SvarSlet
  2. Hej mormor
    Ja, det var en dejlig dag og sandalerne er helt ok - Cecilia går rundt og siger blig blig når hun ser dem, og det har hun vist ret i. Jeg har lige et par kursusdage i Vejen, så vi ses på fredag.
    Kh Bedste

    SvarSlet