mandag den 25. april 2011

Fletteweekend


For et par weekender siden drog jeg afsted sammen med gode veninder til en pragtfuld fletteweekend. Bilen var pakket med en lækker madkurv, diverse træbunder og gode ideer. Cecilia skulle have en flettet dukkevogn - det har været en plan i et stykke tid, men nu skulle det være.

Nu har dukkevognen fået hjul og er klar til at blive taget i brug til dukke Else. Cecilia tuller rundt med dukkevognen og hygger sig.  


Dagen i dag er brugt sammen med familien, - der er blevet hygget i haven i stor stil. Vi er alle klar til en ny uge efter en dejlig lang påskeferie.

Kh Henriette

2 kommentarer:

  1. Hej Henriette
    Hold da op - hatten af for dig. Hvor er det en fin dukkevogn - jeg kan godt forstå, at Cecilia er glad for det. Du er jo lidt sej.
    Vi ses imorgen. Klar til job? Jeg er!
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Jammen altså Henriette........jeg samler lige min underkæbe op igen, hold da fast hvor er den bare for SØD. Kan godt forstå at Cecilia er glad for den.
    KH Majbritt

    SvarSlet