søndag den 3. april 2011

Hygge

Dejlig weekend, hvor tiden er blevet brugt i haven. Jeg skal have lavet 5 kasser med belgisk hegn ( de skal stå rundt om traileren - jeg ved ikke, men den er bare ikke så pæn....) Kasserne er lavet og her er starten på det første hegn. Det er altid lidt forvirrende i starten, MEN



det bliver bedre og lige pludselig, begynder det at ligne noget. Nu skal det bare have et par kander vand, og så skal det nok begyndet at gro :o)

 

Her er lige et billede af min halmstol, der er kommet i forårsstemning.


I fredags var jeg i Ribe og købe garn sammen med Jette og Majbritt - det blev til et par nøgler Kauni garn til en valket taske og lidt bomuldsgarn til hæklekurven.


Nu er det bare med at komme ind til strikketøjet, mens duften af hjemmebagte boller breder sig i stuen.

Kh Henriette

2 kommentarer:

  1. Hej Henriette
    Hov hvor var I høns henne idag?? når den motiverende??
    Hold da op sikke et flot hegn - er jeg misundelig?? jep!!!
    Glæder mig til at se tasken.
    God aften.
    Ses vi mon imorgen.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hvor er det hegn da flot, vi mangler at skærme vores terrasse af og da ville det da passer perfekt ;-) Skal der laves pilehøns her til påske?? Flot stol. du er altså ret sej til det pile værk ;-)
    God aften

    SvarSlet