fredag den 1. april 2011

Glashus mm.



Her er så resultatet af mit glaskursus. Huset er super hyggeligt, når der kommer lys i og hønsene står bare og venter på, at det bliver forår og påske :o)

Børnene har fået det første gækkebrev med posten, og var ikke sent til at gætte, at de seks prikker var identiske med farmor.
Jeg foreslog ellers Malthe, at han kunne vente et par dage med at gætte - det kunne jo være, at han kom i tanke om andre end farmor, der havde seks bogstaver. Han var nu ikke helt enig og ville bruge sit første gæt på farmor, for som han sagde, "man har jo 3 gæt" :o) - og det var sørme farmor, der havde sendt gækkebreve.

Nå, nu er pizzadejen vist færdig med at hæve...man skal jo udnytte tiden.

Go' fredag aften.

3 kommentarer:

  1. Hej Henriette
    Det hus kan du godt tage med til mig på mandag - hvor er det flot - og kan lige forestille mig lysene inden i - hønsene er super flotte også. Misundelig er jeg dag.
    Rigtig god weekend.
    PS. Tak for turen igår... super hyggeligt
    KH mormor

    SvarSlet
  2. Hejsa Henriette
    Den ville også være rigtig FLOT på min skænk, lige ved siden af orkideen ;-) Flotte glasting du har lavet.
    Spændende hvad der kommer ud af garnet fra Ribe ;-)
    Ses på tirsdag, god søndag

    SvarSlet
  3. Hej med jer
    Tak for sidst, det var super hyggeligt.
    Ja, jeg tror gerne, at huset vil pynte hos jer, men jeg tror bare, at jeg beholdet det, så I ikke kommer op at skændes om det :o)
    Ses mandag / tirsdag.
    Kh Henriette

    SvarSlet