torsdag den 21. april 2011

Dejlig påske


Lørdag morgen så en del af vores baghave sådan ud og forhaven var pakket med 7 paller sten ........Forventningerne var store og arbejdshandskerne var fundet frem.


Og fire dage senere.... flere par slidte handsker og mange ture på genbrugspladsen,
- så er der ved at være skik på det hele.



Så skærtorsdag er blevet nydt i stor stil på terrassen sammen med gode venner. Børnene legende i have og havde lige nået at lokke far til at sætte trampolinen op :o) - den gør altid stor lykke. Den er ikke voldsom køn, men hvad gør det, børnene elsker den. Vi har de sidste par år snakket om, at de skulle prøve at sove ude på trampolinen, jeg ved ikke, er det ikke lidt spøjst .....eller ?

Jeg sidder lige så stille her fredag morgen med solen tittende ind af vinduet. Lars er kørt en velfortjene tur på golfbanen, børnene sover og mor har tid til at blogge lidt, kan det næsten være bedre ?

God påske

2 kommentarer:

  1. Hej søde lille bedste - hvor er det længe siden jeg har set dig.
    Hvor er det en flot terrasse - du ved jeg elsker udflugter - kan der måske arrangeres en udflugt ud til dig en dag? kender en eller to der med garanti gerne vil med - en fra gaden og en fra bloggen.
    Nej nej fin idé med at sove på trampolin - jeg ville bare ikke være med.
    Nyd de fantastiske dage.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Hvor ser det bare godt ud, Lars har bestemt fortjent en tur på golfbanen og dig en tur rundt i blog verden ;-) Jeg ville rigtig gerne se det IRL.
    Det lyder meget sjovt at sove på trambolinen, kryb og krat kan jo ikke komme derop ;-)
    Rigtig god påske
    KH Majbritt

    SvarSlet