søndag den 4. september 2011

Hæklet tørklæde



Her er så mit færdige tørklæde hæklet i dejlig Alpaca garn. Garn og opskrift er fra Tante Grøn i Odense. http://www.tantegroen.dk/pi/Blomsterhalstørklæde_i_Alpaca_2532_.aspx
Cecilia kan ikke helt forstå, at den ikke er til hende, men det kunne jo være, at jeg kunne lave en lille model af resterne....

Drengene er lige taget med bedstemor og bedstefar i biografen for at se Smølferne i 3D, og Cecilia har fået en smølfefilm på DVD, så hun er godt parkeret foran fjernsynet med snolder og det hele.....
Mon det er et hint til at jeg skal få lavet den smølf færdig, som jeg er begyndt på. Opskriften på den hæklede smølf er fra http://lindersverden.blogspot.com/2011/05/hklet-smlf-free-pattern.html.

Ha' en dejlig søndag
Kh Henriette



4 kommentarer:

  1. Den ser vild lækker ud, mon jeg får lov at gramse og nyde den imorgen??
    Smølf snakker Katrine også om, så det kan være det bliver den næste biotur.
    Dejlig søndag
    Majbritt

    SvarSlet
  2. Hej Henriette
    Hold nuuu... opppp hvor er den lækker. Tager du den med i morgen. Jeg sørger for at lade være med at vaske mine fingre og så vil jeg også gramse:-))
    God aften.
    KH Jette

    SvarSlet
  3. Hej med jer
    Ja, I må gramse alt det i gider :o)
    Ses imorgen.
    KH Henriette

    SvarSlet
  4. Det er da bare super flot. Hurra for de grønne tanter. Jeg melder mig under læserfanen ;-)

    SvarSlet