fredag den 9. september 2011

Dejlig fredag


Uhm jeg elsker fredage....en dejlig lang weekend foran sig. I onsdags startede jeg på en Diplomuddannelse i Socialformidling. Jeg er super glad for, at jeg har fået mulighed for at tage denne uddannelse, men også lidt skræmt i forhold til, om jeg nu kan klare det...

Så det kan være, at mængden af kreativiteter daler lidt, men pyt man kan ikke nå det hele, men en enkelt dørdekoration, er det da blevet til.

Lørdag står på brunch med gode venner og deres børn og søndag jaaa, der skal vist læses lektier :o) 

Ha' en dejlig weekend
Kh Henriette

1 kommentar:

  1. Du kommer til at klare det fint :-)
    Uh hvor er den sød, et hjem fuld af kærlighed, skønt.
    Her står weekenden på strikke sjov og bagning.
    Ses
    God weekend
    Kh Majbritt

    SvarSlet