onsdag den 31. august 2011

60 blomster senere



Laaaangt om længe nåede jeg de 60 blomster, der skal blive til et fantastisk tørklæde. Jeg glæder mig til monteringen og håber, at det blive godt. Ikke 2 blomster er ens i farverne, det har været lidt af et puslespil, men er vist lykkedes meget godt.

I dag havde Cecilia sidste dag i vuggestuen, inden hun i morgen starter i gul gruppe i børnehaven. Hun glæder sig super meget, og er bare så klar....så det eneste "problem" er vist bare, at mor her skal lære, at hun ikke har en lille pige længere :o)

Mon ikke jeg lige kan nå at sy et par blomster sammen, inden det er tid til at Zzzzzzzzzz.

Kh Henriette

4 kommentarer:

  1. Øjj manner hvor er de blomster flotte. Det er da gået som lynets hast :-)
    Det må du gerne tage med på arbejde så jeg kan sukke og gramse lidt hihi
    Børnehave, tiden går bare så hurtig.
    Ses
    Kh Majbritt

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt.
    Ja, jeg skal nok tage det med på arbejde, når jeg bliver færdig. .
    Ja, de bliver store de kære små.
    Kh Henriette

    SvarSlet
  3. Hej Henriette
    Hold op, hvor er det flotte - mon jeg skal igang? venter lige til at se, hvordan det mon går med montering:-)
    Glæder mig også til at gramse.
    Ses imorgen.
    Jette

    SvarSlet
  4. Hej Jette
    I skal nok få lov at gramse :o) men jeg kan sige så meget, at det bliver i hvert fald ikke før i næste uge....
    Ses imorgen.
    Kh Henriette

    SvarSlet