søndag den 16. januar 2011

Posebukser


Så er det igen blevet tid til et par posebukser denne gang med ugler. Cecilia var helt vild og snakkede løs om ugler, allerede da hun så stoffet. Buskerne havde ikke mere end lige sluppet symaskinen, inden hun var klar til at tage dem på.

Nu er weekenden ved at være slut, madpakkerne er smurte og klar i køleskabet, der er bagt boller til den næste uges tid, og vi har sat os godt tilrette og klar til håndboldkampen. Jaaa det vil sige, manden er i hvertfald klar ved TV'et og mor sidder ved computeren :o)

God aften til alle i blogland.

1 kommentar:

  1. Hej Henriette

    Supersøde posebukser.... jeg elsker ugler.. ved du jo.
    Hvad skal ungerne være til fastelavn? har igen fået tanken om selv at kreere... Marika vil være spøgelse.. let at gå til Jeg kalder indimellem Smilla for min lille missekat - så hun skal være missekat jo.... hm.... tja.. tjo... vi må i stof 2000 - hvis nu jeg starter nu mon jeg så kan nå det? glæder mig til at se mere af dit sysleri.
    Avs... mit håndled men abe-katten kaldte jo på mig:-)
    Vi ses imorgen
    KH Jette

    SvarSlet