lørdag den 15. januar 2011

Hæklede høns og.......

Så blev mine hæklede høns færdige.......og mandens første kommentarer, da han kom hjem efter en lang arbejdsdag var " Øjnene er ikke symetriske........nej det var jeg så ligesom godt klar over :o) Jeg ved ikke om det er generelt, eller det bare er min mand, men tingene skal bare helst være symetriske....

Inspiration til hønsene og opskriften er hentet hos Julie på http://muselberg.blogspot.com/ - tak for den fine opskrift. 

Vi har hygget indefor med forskellige lege og spil i dag. Det har været den dejlig dag trods det tågede vejr.


Og laaaangt om længe har vores lille elefant også fået øjne og er blevet klar til at se sig omkring. Den har været rigtig sjov at lave og er egentlig blevet meget sød.




God aften til jer alle.

4 kommentarer:

  1. Hej Henriette
    Hvor er dine høns superlækre... Marika var lige forbi og sagde Nøøøøj hvor er det flotte - men det ved vi jo godt at de ikke er - de er grimme og endnu være de er jo asymetriske.... Nej de er superskønne - jeg vil også lave dem. Sikke en fin elefant - også på to do listen nu. Venter spændt på fritidsgarn vil strikke en taske som skal filtes - uh.....
    God aften til jer.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. så fik jeg dig på min blogrole...

    SvarSlet
  3. Hejsa ;0)
    Så lige et lille billede på Små hverdagssyslers blogroll ;0)
    Hvor skønt at min opskrift kunne bruges.
    Julie

    SvarSlet
  4. Søde høns, dem kunne jeg nu også god have stående ;-) Ja og den dejlige elefant, tror snart at jeg må have et hækle kursus, måske dig og Jette kan assistere ;-)

    SvarSlet