fredag den 28. januar 2011

Fredagshygge


Jubiiii nu er det fredag og tid til super hygge i familien. Frisk bagte fastelavnsboller og ny lavet café latte på min fantastiske espressomaskine. Jaaa man kan jo undre sig over, hvordan man har kunnet leve uden ....;o)

Vi har en dejlig weekend foran os med tid til hygge og ingen planlagte ting .....og far skal ikke på arbejde, det er da fedt.

Drengene og far er i gang med forhandlinger .....er det håndbold eller X-faktor, men det ser vist ud til, at det håndbolden der vinder. X-faktor bliver jo genudsendt....sikke et held.

Go' fredagaften til alle i blogland

2 kommentarer:

  1. Hej Henriette
    Nøj hvor ser det dog hyggeligt ud - det så næsten lige sådan ud hos os.. dog var bollerne uden glasur (jeg var løbet tør) men hellere det en melet:-)) men det der maskineri du har er jeg drøn-misundelig på... sådan en ønsker jeg mig.
    Lyder godt at "far" er hjemme så lyder det som om I skal hygge. Her blev der også set håndbold - nu er de så tæt på så vil jeg gerne se det - x-factor tog vi bagefter.. så var vi trætte
    Rigtig god weekend.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Mumme lums hvor ser det lækkert ud ;-) kan godt forstå at håndbold vant ;-) det er nu bare skønt at hele familien er samlet.

    SvarSlet