søndag den 4. marts 2012

Så er der frø til drivhuset...


Årets første pakke med frø til drivhuset er landet. Frøene er købt her hos Camilla Plum. Der er mulighed for at købe de dejligste ting i hendes netbutik. Jeg har købt et lille udvalg af forskellige chili, tomater, basilikum, agurker, auberginer mm. og så lige nogle latyrus.




Jeg har brugt "indmaden" fra børnenes julekalendere til at plante i, det fungerer rigtig godt. Kasserne har fået plads i vinduet. Kasserne er ikke de pæneste, men det er klart det bedste sted, og så minder det mig og forår,
- så de får lov at blive stående ;o)

Ha en dejlig søndag.
Kh Henriette


2 kommentarer:

  1. Hej Henriette
    Nøj.. hvor ser det hyggeligt ud. Jeg elsker drivhuse. Men får ikke et må jeg sande.
    Men der ser så hyggeligt ud.
    Vi ses imorgen.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hej Jette
    Ja, drivhuse er bare hygglige. Man ved aldrig, det være der pludselig er et drivhus i din have ;o)
    Kh Henriette

    SvarSlet