tirsdag den 14. februar 2012

Filtede vinhøne



Lidt kreativiteter er det blevet til....en hyggelig filtede vinhøne. Opskriften er fra Familie Journalen og kan hentes her, hvis nogen har lyst. Jeg kan mærke, at jeg kommer helt i forårshumør, når jeg ser den dejlig grønnefarve.....men det er vist lidt tidligt....

Vinterferie er skudt i gang til glæde for store og små. Der skal laves forskellige krea-ting, læses, svømmes, leges, hygges og en tur i biffen....Uhm, hvor jeg glæder mig - det er lige det, vi trænger til.  

Ha' en super dejlig vinterferie
- til dem der er så heldige, og ellers en rigtig dejlig dag.
Kh Henriette

4 kommentarer:

  1. Hej bedste fra Varde
    Hvor er fru høne skøn og jo det er helt OK at du er i forårshumør. Det er helt fantastisk. Kan mærke solen er på vej og dog??
    Lyder som en skøn ferie I skal have.
    Den høne vil jeg klart lave.
    PS. Har du wordfeud på din Phone? hvis ikke så få den så Majbritt og jeg kan vinde over dig i Scrabble.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hej Jette
    Ved ikke helt med det forår, men glæder mig i hvert fald.
    Nej, jeg har ikke wordfeud, men lyder som noget, jeg skal have ;o)
    Knus Henriette

    SvarSlet
  3. Hejsa Henriette
    Hønen er rigtig sød, den spreder da glæde i den skønne forårsfarve.
    Dejlig for jer med ferie og tid til hygge ig bare ar være sammen.
    Ang wordfeud Jette vinder altid, ligemeget hvad jeg gør :-) sp hvis du vil vinde skal du spille mod mig hihi.
    Det kunne være hyggelig at spille :-)
    God ferie
    Kh majbritt

    SvarSlet
  4. Hej Majbritt
    Ja, ferie er bare dejlig.
    Vi må lige have sagt sving i wordfeud, har spillet lidt med Lars - der er super hyggeligt.
    Kh Henriette

    SvarSlet