fredag den 11. marts 2011

Forår


Foråret er kommet....:o) jeg kan mærke det. Der er sået tomater og chilier i stor stil, så nu venter vi bare med spænding på, at de små spirer skal titte frem. Jeg glæder mig rigtig meget til det er tid til at plante ud i drivhuset. Det er helt fantastisk at sidde en stille dag i drivhuset med en god bog og bare nyde lyset, der strømmer ind fra alle sider.

Terrassen er ved at være færdig....Lars har knoklet i stor stil. Den bliver super lækker og indbyder allerede nu til en stille kop kaffe.....Uhm og måske et stykke dejligt chokolade.

God weekend 


6 kommentarer:

  1. Hej Silla-mor
    Hvor ser den terrasse super fed ud som hr. handyman har fikset - hvor er vi bare heldige at have sådan nogle, incl. deres vaterpas.
    Er mega misundelig på dit drivhus... men mr. handyman her i huset har bedyret at jeg selv skal klare alt i forbindelse med det.. så det er vist ikke lige nu.
    Rigtig god weekend.
    Kærlig hilsen Jette

    SvarSlet
  2. Hej Jette
    Jaaa, terrassen er blevet rigtig lækker - glæder mig til at bruge den. Drivhuset er super lækkert, men der også en del arbejde ved det.....og hvad, det er jo også godt at have noget at ønske sig.
    Kh Henriette

    SvarSlet
  3. Ejj hvor lækker en terrasse i har fået, det må du godt hilse manden og sige at han er kommet rigtig godt fra ;-)Kan lige se/dufte for mig hvor dejligt det må være at sidde i drivhuset og nyde solen med chokoladen.
    God weekend
    majbritt

    SvarSlet
  4. Hej Majbritt
    Jeg kan love dig, at manden har fået rigtig megen ros for terrassen - så nu mangler vi bare solen, så vi rigtig kan nyde den :o)
    Ses imorgen.

    SvarSlet
  5. Hvor lækkert med den terrasse. Og god idé med chokoladen.

    Jeg har også købt frø til foråret, så vi venter også spændt på at det bliver lidt varmere så de kan komme ud.

    Rigtig god søndag til dig,

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  6. Hejsa Grith

    Ja, det er fantastisk med de frø. Mine tomater er faktisk allerede begyndt at spire...:o).
    Hilsen Henriette

    SvarSlet