søndag den 20. februar 2011

Glaskursus

Lørdag formiddag tilbragte jeg på et glaskursus sammen med et par kollegaer. Vi skulle lave glasperler. Jeg havde inden kurset tænkt, jeg nok fik lavet 2 måske 3 perler, hvis jeg var heldig.

MEN jeg fik faktisk lavet alle disse perler ....ca 20 stk. De er godt nok ikke lige flotte allesammen, men alt i alt er de faktisk blevet ok. Ja, nu venter jeg egentlig kun på, at kunne komme af på et nyt kursus. Kender I det med, at når man prøver noget nyt, der bare er super fedt, ville man bare ønske, at man kunne blive ved og ved :o)

Nu er vinterferien slut for vores vedkommende - det har været en dejlig ferie. Vi har hygget, svømmet, skøjtet, spillet spil, lavet terrasse, været på kursus og alt muligt andet. 

Jeg har lige set i vejrudsigten, at foråret skulle komme i løbet af næste uge.....tør man håbe, at det er rigtigt :o)

4 kommentarer:

  1. Hej Henriette
    Hvor har du fået lavet nogle flotte perler ;-) Det lyder som en dejlig aktiv ferie i har haft, her er jo en der kun har haft to dage, gode dage :-)
    Ses i morgen

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte - hvor kan man komme på glaskursus? Det har jeg gerne ville siden jeg hørte om det første gang!

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  3. Hej Henriette
    De er alle sammen super flotte - og jeg er mega-misundelig. Men måske Majbritt og jeg vil have gang i noget.
    God aften.
    KH Jette

    SvarSlet
  4. Majbritt - ja, sådan et par feriedage går bare alt for hurtigt.

    Grith - jeg har været på kursus hos Katbølgaard i Glejberg - og det kan bestemt anbefales.

    Jette - Ja, I er bare nødt til at prøve at lave perler.

    SvarSlet