fredag den 11. februar 2011

Endelig vinterferie .....

Jubiiii endelig vinterferie
- lige hvad vi har ventet på. Efter en uge med syge børn, der efterhånden dog er ved at være raske, har vi bare ventet og ventet på en dejlig lang ferie, som nu endelig er kommet :o)
Se lige den skønne taske, som jeg har fået af min fantastiske nabo, hun laver bare så mange fine ting. Hun har flettet tasken af kaffeposer og chipsposer,
- det er lidt vild, hvad man kan få ud af genbrug.
Garnet ved siden af er indkøbt til en filtet taske, som er et "vinterferieprojekt".
Nu må vi se, hvordan det går ......strikning er desværre ikke min stærke side, men man har jo lov at håbe på, at der kommer noget godt ud af det :o)
Nu er det vist ved at være tid til X-faktor. Jeg kan se, at familien har sat sig godt til rette i sofaen - jeg må jo indrømme, at jeg syntes faktisk også, det er meget hyggeligt.

God fredagaften til alle i blogland.

3 kommentarer:

  1. Hej Henriette
    Det bliver spændende med tasken, du ved jo hvor jeg sidder hvis der opstår udfordringer ;-) Jo x-faktor er nu meget god underholdning.
    Kan i nu have en rigtig god ferier, med masser af hygge...og hvad i nu ellers finder på af sjove ting.
    Ses
    Majbritt

    SvarSlet
  2. Hej Henriette
    Troede du havde lavet tasken... superfed... gebrug er sjovt...
    Glæder mig vildt til at se din taske - så du linket med photoscape???
    Kan I nu have en skøn ferie.
    Vi skrive jo heldigvis ved.. her på bloggen alle 3.
    KH Jette

    SvarSlet
  3. Hej Majbritt
    Jaaa, det kan godt være, at jeg får brug for din assistance, nu må vi se hvordan det går :o)

    Hej Jette
    Tak for linket, det er jo fantastisk så nemt tingene er, når man først finder ud af det, men det kan også godt tage noget tid....

    SvarSlet