søndag den 17. februar 2013

Zarzo



Her er et par billeder af lørdagens projekter.
 
Jeg har været sammen med et par dejlige flette-veninder
 for at lave nogle zarzo-projekter.
Det blev til en bakke og en firkantet kurv.
Bogen kan evt. købes her

 
Hmmm, der har været stille her på bloggen i meget lang tid.....men nu håber jeg, at energien er ved at vende tilbage :o).
 
I onsdags fik jeg besked om, at endnu en eksamen var vel overstået.....så flueben ved juraen....det har fået energibarometret til at stige stille og roligt....
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Hej kære blogven.
    Skønt du er tilbage.. var bange for at det var blevet helt stille.
    Hvor er den zarzo altså supr fed. Den kan du godt være stolt af:-)
    Tillykke med din eksamen... giver du så et stykke chokolade fra kontoret imorgen:-))) (Jeg delte kun med Majbritt idag) hun var den der mest fortjente det.

    Glæder mig til at se mere fra dig.
    Knus Jette

    SvarSlet
  2. Skønt at høre et pip fra dig ;-) Tillykke med den veloverståede eksamen og tak for chokoladen, hun sagde ikke noget om at det kom fra dig ;-) nøj hvor er den Zarzo da bare flot, skulle du komme i den situation at du ikke har plads til den mere må den meget gerne komme hjem til mig ;-)
    God søndag
    Majbritt

    SvarSlet
  3. Hej med dig.
    Hvad Søren ser jeg, en blog med pileflet. Du vil straks blive tilføjet min liste;-)
    Jeg googlede efter flettede dukkevogne, og fandt dit flotte eksemplar. Også fint Zarzo fad. Jeg har været på kursus med Ulla Misser, så jeg har også prøvet.
    Kh. Hanne

    SvarSlet