fredag den 6. januar 2012

Fredag er en skøn dag


Så er det endelig fredag i den første uge i et helt nyt år. Cecilia har ligget syg et par dage med feber - øv øv. Lige nu tager hun sig en lille fredagslur på sofaen zzzzzzzzz, med sin nye slange.

Eftermiddagen startede med en lille tur på biblioteket, hvor poserne blev fyldt med dejlige bøger og et par spil til Playstation og Wii - så drengene har taget plads i sofaen og hygger sig med spillene og mor blogger....skønt.

Jeg har altid haft den dejlige vane at købe en julegave til mig selv Fra Henriette til Henriette, det kan varmt anbefales. Det er super hyggeligt - både at købe gaven og pakke den ud ;o). Men julen 2011 kom bare meget hurtigere her hos mig end den plejer at gøre, så der var ikke en gave fra Henriette til Henriette.....men der var styr på gaverne til de andre og alle de andre ting, der skulle laves, så det gjorde ikke så meget.

MEN nu har jeg lige bestilt den nye bog af Sif Orellana - Spilopper og stjerneskud, og hvor jeg glæder mig til den lander i min postkasse.

Ha' en dejlig weekend. 
Kh Henriette   

3 kommentarer:

  1. Hej lille bedste.
    Nøj.. hvor er det dejligt at læse et indlæg fra dig. Ikke fordi der skal være indlæg.. men mere fordi, at det tyder på at der alligevel er lidt overskud på din konto. Dejligt at se og høre.
    Øv, at der ikke var en gave til Henriette fra Henriette. Men til gengæld var der jo så en til Henriette fra Lars - for han har jo kun 1 lille kone:-))
    Men jeg har lært af dig - der var en til Jette fra Jette. Men vil klart heller have den nye af Sif's bøger. Skal man købe nu eller vente til man har fødselsdag? Glæd dig til at åbne den.
    Jeg har lige lavet nutella. Mums.
    Er hun stadig skidt lille Cilla?
    Rigtig god weekend til dig og dine.
    KH mormor

    SvarSlet
  2. Hej mormor
    Ja, jeg tror, at du har ret i, at der er ved at være lidt mere overskud på kontoen....endelig.
    Jeg er helt sikker på, at det var en dejlig gave fra Jette til Jette.
    - Glæder mig til at se tasken.
    Glæd dig til nutellaen. Uhm.
    Kh bedste

    SvarSlet