tirsdag den 18. oktober 2011

Hæklemist


Det er blevet til en super sød hæklemist. Opskriften er fra Dorthes fantastiske blog, og det er muligt, at hente den her http://olineart.blogspot.com/2011/09/hkleopskrift-hklemist.html.

Alle her i huset elsker de små hoptimister, så jeg var nødt til at prøve at lave en hæklet en af slagsen. Malthes første kommentarer var: "Må den bo oppe hos mig"....tja, det ender den vist med at komme til.

Cecilia og jeg har været på tøsetur i dag, så nu er der indkøbt alt hvad hjertet begærer af vinterstøvler, ekstra sko, huer osv. til hende - så nu kan efteråret / vinteren bare komme an.

Ha' en dejlig dag.

4 kommentarer:

  1. Ejj hvor er den bare sød. Her vil de have at jeg også skal lave en............de må drømme :-)
    Er den kommet op til Malthe at bo????
    Dejlig med en tøsetur, nu er hun bare klar til vinterens finurlige vejr.
    Her vestpå har det med at være koldt og blæsende.
    God dag
    Kh Majbritt

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt
    Ja, den har boet lidt hos Malthe, men er flyttet hjem til mig igen.
    Jeg er sikker på, at du også er super god med hækelnålen, så det kan være de alligevel får en hæklemist ;o)
    Ha en dejlig weekend.
    Kh Henriette

    SvarSlet
  3. Den er super fin!

    -Jeg fik en i julegave :-)

    SvarSlet
  4. Boselade - ja, de er bare så hyggelige :o)

    SvarSlet