torsdag den 28. juli 2011

Silles cafe

Så var det tid en en make-over til legehuset.

Huset er har gennemgået en større rengøring med støvsuger og hele molevitten inden den er blevet malet et par gange. Det har lysnet fint på huset, som er blevet pyntet med en dejlig flagranke. Opskriften kan findes hos Karen på http://karenklarbaeksverden.blogspot.com/.

Jeg har fundet mit gamle kaffestel frem, som igen er kommet til ære og værdighed i Silles cafe. Vi har allerede drukket adskillige kopper cafe latté og skoldhed sort kaffe, hvor mon hun allerede har lært så meget om kaffe??

Min dejlige mand har inviteret mig ud at spise og ind og se Harry Potter i aften - behøver jeg at sige, at er jeg glæder mig.
Børnene skal på en lille overnatning hos bedstemor og bedstefar og de glæder sig mindst lige så meget som vi gør.
Jeg er ikke så godt til at give slip og gøre noget uden børnene,
- men når det endelig sker, er det dejligt for os alle.

Kh Henriette


2 kommentarer:

  1. Hej søge lille bedste. Sikke en smuk tænke. Sådan nogle vil jeg også lave. Hvor har du købt det fine garn?? Nyd din aften. Kan fornemme din glæde. Kg mormor

    SvarSlet
  2. Hej Jette
    Garnet var lidt forskelligt, der var i kurven - ikke noget specielt.
    Kh Henriette

    SvarSlet